tomenjeannette.reismee.nl

Jordanië en Israël in 2012

Vol verwachting klopt ons hart.....

Wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb van Jordanië is veelbelovend! (en dat is zwak uitgedrukt). Ook praktische tips gekregen. Bijvoorbeeld niet als je in de Dode Zee staat je gezicht verfrissen met zeewater. Dat lijkt heel logisch. En toch zou ik het zomaar gedaan kunnen hebben. Er staan reddingswerkers aan de kant klaar met zoet water.

Verder ben ik me aan het verdiepen in hoe te voorkomen dat er zand in de camera komt.

En vraag ik me nog steeds af hoeveel en welke lenzen ik mee ga nemen.

Wordt vervolgd!

Jeannette

Reacties

Reacties

Jos

Ik dacht dat je week later op vakantie zou gaan.....

Zul je wel moeten betalen voor dat zoete water...
geen broodje aap? Wat als erin gaat zwemmen?

Marieken

De Dode Zee....er staan absoluut mensen met zoet water bij de EHBO-posten, je kan eigenlijk niet op je buik zwemmen vanwege het hoge zoutgehalte, heerlijk op je rug drijven maar als er water in je ogen komt meteen spoelen......echt meteen. Verder genieten zou ik denken, een aanrader wat mij betreft is Massada, Petra mag je niet missen en wanneer je naar Massada rijdt vanuit Tel Aviv kom je door Sodom, Gomorra ligt aan de overkant in Jordanië.....have fun...jaloers!!!!

Joke Claassens

Een hele fijne vakantie en tot mails/bels.

Sandra K

Wat leuk! Ik ga jullie weer volgen! Hoop dat er overal internet is. Veel plezier

Gina B

Hoi Jeannette,

Ik ben heel benieuwd naar je belevenissen. Geniet van het weer en alle nieuwe indrukken!

Christel

Hoi Jeannette,

Wat leuk dat jullie naar Jordanië en Israël gaan. In 1996 heb ik met de Pabo een zeer indrukwekkende reis door Israël gemaakt. Ik denk er nog vaak aan terug. Hoe lang gaan jullie? Ik ga jullie zeker volgen!

liefs,

Christel

Mona

Hallo Tom en Jeannette,

Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe.

Gr,
Mona

Anneke

Wat een mooie trip weer in het vooruitschiet!!! ik lees graag mee! Veel plezier en een mooie vakantie! Wanneer is jullie vertrekdatum? of heb ik weer eens niet goed gelezen xxxx an

Mariska

Hey Jeannette,

Wat heerlijk dat je nu in Jordanie bent! Lijkt me een prachtig land. Wat betreft de Dode zee, die verhalen kloppen zeker. Je mag het water ook niet in je ogen of mond krijgen, dus rustig blijven drijven ;-) Heel veel plezier en tot snel! Groetjes,
Mariska

Elgomar

Veel plezier Jeannette, en vooral genieten en niet ALLES door de lens van je camera bekijken ;-)

Mariëtte

Fijne laatste voorbereidingen en veel plezier. We zijn benieuwd naar de verhalen!

Marjon

Een hele fijne vakantie, Jeannette en Tom, goede reis en ik ben heel erg benieuwd naar de foto's.
Succes met het pakken van de juiste lenzen....
En Jeannette, vooral jezelf opladen;-))

Lian

He Jeanette,

Nog bedankt voor je mailtje. Ik had het in de hektiek nog niet beantwoord. Dank voor deze link, ik ben benieuwd naar al je verhalen en mooie foto's. Ik wens je heel veel plezier. Er is zoveel moois te zien in Jordanië (ben niet in Israël geweest, dus dat weet ik niet)! Geniet ervan!
Als je weer terug bent, dan prikken we een datum voor een afspraak in Utrecht.

Groeten, Lian

Tina

Geniet van jullie vakantie! Kan niet wachten om die ongetwijfeld mooie foto's weer te zien!
Het is me alleen nog niet duidelijk wanneer jullie precies vertrekken (gezien reacties op mij FB nog steeds) en hoe lang jullie wegblijven.

Groetjes ook aan Tom
Tina

Mariëtte

"Welcome to Jordanie" een uitspraak die je de komende tijd nog vaak zult gaan horen.
Nog een tip om te gaan eten en/of slenteren Rainbowstreet in Amman.
Veel plezier!

Pauline

Ziet en klinkt allemaal prachtig, geniet ervan!!!

Van jeannette aan annie en piet

He mam, dank je voor de uitnodiging! Hardstikke leuk! Ik kan geen email versturen vanaf hier. Daarom op deze manier. Groetjes aan papa. Veel liefs jent

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!