tomenjeannette.reismee.nl

Terug naar 600 voor christus.

Op een steenworp afstand van het hotel waan je in de oudheid. Prachtig en indrukwekkend. Uiteraard moesten we helemaal naar boven! En dat voel je. Het is de moeite driedubbel waard. En een uitstekende plek om de groothoek lens in te zetten. Tom heeft foto's gemaakt met de iphone. En die fotoos zijn eenvoudig up te loaden. Later meer. Tom heeft een pet aangeschaft. Pure noodzaak. Ik heb iverwogen om een sjaal om mijn hoofd te bonden. Dat is voorbehouden aan mannen. Dat lijkt me juist zo leuk dat gewapper om mijn hoofd, ha ha. We gaan nu op zoek naar iets alcoholisch. En dan lekker eten.

Reacties

Reacties

Anneke Wiss

Hey Jeannette, Wat maken jullie weer mooie dingen mee. Het is zo leuk om te lezen en veel herken ik ook. Wat hebben jullie schitterende foto's gemaakt. Vakantie is echt heerlijk! Geniet maar lekker, ik geniet hier met jullie mee!

Liefs, Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!