tomenjeannette.reismee.nl

Onbeschrijflijk mooi

Zojuist door een prachtig woestijnlandschap gereden. Onbeschrijflijk mooi. Het eerste stuk keken we op de opgravingen. Gistern vroeg ik me af of de lucht hier altijd zo blauw is. Vandaag waren er een paar wolkjes. We zouden eerst met de minibus. Toch een auto geregeld. Ik denk dat de chauffeur zijn snelheidsrecord heeft verbeterd vandaag. Het heeft wel iets om met de ramen open en op volle snelheid door de woestijn te rijden. Surreal. Aqaba ziet er gezellig uit zo op het eerste oog. En het is terrasjesweer, ha ha. En wellicht dat we hier vandaan naar wadi rum gaan. Het staat aantrekkelijk beschreven in de lonely planet. In een tent; bij het haardvuur zitten en elkaar verhalen vertellen. Doet me sterk denken aan de english patient (film). Het lijkt me mooi om op een kameel door de woestijn te trekken. We zien wel. Gisteren in petra op weg naar de monastery stonden er allemaal kraampjes met sieraden. Een van de eerste vrouwen zei tegen mij dat ik bij haar op de terugweg iets moest kopen. Haar naam is rosa. En ze voegde eraan toe dat ik daarboven bij niemand wat mocht kopen. Alleen bij haar rosa. Die naam moest ik onthouden. Op de terugweg moest ik haar toch teleurstellen. We zitten nu even te wachten tot de kamer klaar is. Er zit hier een papegaai herrie te schoppen. Wat een geluid komt er uit! See you later???? TenJ ????

Reacties

Reacties

Marieken

Heerlijk weer, ik krijg het spontaan een beetje warm van je mooie verhalen. Want, hoewel de lucht hier ook mooi blauw is is die van jou bu vast veel mooier (en warmer)...ben benieuwd naar de rest van de avonturen

Anneke Wiss

Hey Jeannette,
Wat is het daar prachtig hè. Ik vind het zo leuk om te lezen allemaal. Wadi rum moeten jullie zeker doen. Het is een sprookje! Geniet maar lekker verder!
Heel veel plezier, liefs,
Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!