tomenjeannette.reismee.nl

Elitair

Eerst Petra zien en dan sterven. Een klein detail. Dat kan alleen als je goed bij kas bent. 55 JD (jordanese dollar) pp voor twee dagen. Gisteren met de Jett bus van Amman naar Petra gereden. Rond half drie zijn we op weg gegaan. Het is oogverblindend mooi. De nauwe hoge kloof waar je door loopt. En dan ineens de Treasury. Prachtige kleuren. Ik heb heel wat foto' s gemaakt. We schoten daardoor niet erg op. Links en rechts werden we ingehaald door ezels, kamelen, en rijtuigen met paard ervoor. En dan nog hier en daar een auto. We waren om 18.30 uur weer terug bij het hotel.

Vanmorgen vroeg heb ik de camera in het hotel gelaten. We hadden een aardige klim voor de boeg. Het is prettig om je armen vrij te hebben om in evenwicht te blijven. Zowel gisterenmiddag als vanmorgen was het rustig met bezoekers. Vanmorgen ook weinig kamelen etc op de been. We zijn naar boven gegaan tot de Monastery. Schitterend ook. En we hadden gezelschap van een andere viervoeter. Jawel, een hond. Ik heb haar wat biscuitjes gegeven en water en ze is met ons meegelopen tot aan de Monastery. Daar bleef ze in de schaduw liggen. Ze was heel erg moe. Een poos later kwam ze ons achterna gerend. Een heel lief beest. Later bleef ze wel ergens achter.

Nu hebben we net wat gegeten en komt de jongen van het internetcafe me vertellen dat het 3 dinar per uur kost.

Ik ga eerst wat fotoos erop zetten en als er tijd over is kom ik bij jullie terug.

Reacties

Reacties

Mona

Hallo,

Erg leuk om jullie reisverhalen en foto' op deze manier te volgen. Veel plezier. Tot de volgende verhaal of foto;).

Marieken

Wat heerlijk dat jullie zo genieten.....Petra....ooit had ik een meisje in de bemanning die vroeg wie dat was en uiteindelijk niet mee wilde omdat ze het al gezien had bij Indiana jones.....ik moest daar ineens aan denken. Geniet van jullie schitterende reis, en ik verheug me al weer op je volgende verslag en de foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!