tomenjeannette.reismee.nl

Jaffaanse dagen

Jaffaanse dagen Jaffa is een badplaats. Je kunt hier een strandwandeling beginnen en ver in Tel Aviv eindigen.  We zijn over het strand teruggelopen nadat we de auto ingeleverd hadden. Ook hier behoorlijke golven. En een hondenstrand. Zo leuk om te zien. We hadden een date gisteren. Met een collega van Tom. Hij heeft ons naar een leuke plek gebracht waar we wat gegeten hebben. Uitermate gezellig. Vanmorgen hebben we oud jaffa uit en te na bekeken. En sommige stukken twee keer toen we even niet meer wisten welke kant op naar het hostel. In oud jaffa liepen grote groepen onder begeleiding rond. Wij hebben een andere weg ingeslagen. Als we dachten een ongerept terras gevonden te hebben kwam er een groep de hoek om zetten. Later toen we een terrasje gevonden hadden kwamen ze voorbij op weg naar de bus. Een groep en profil. Puffende dames; moeizaam vooruit komend en ondanks hun grite hoeden keken ze niet vrolijk. Zo van opzij hadden ze allemaal hetzelfde figuur. In onze buurt veel spiegelwinkels. Teveel spiegels om in de winkel te passen. Zo lopen we een stukje waar we onszelf goed kunnen bekijken. Van opzij -:)