tomenjeannette.reismee.nl

Overpeinzing

Zie ons Op een terrasje Bier voor Tom Wijn voor mij Waar zijn we? We doen spelletjes met de Iphone Nemen een slokje Boekjes in de aanslag Lekker windje Vakantiegevoel Vrijheid Als het zo eenvoudig is Hoef je niet ver te reizen Het is meer dan dat Wat precies? Nieuwe indrukken Nieuwe inzichten De sfeer De temperatuur? Die is ook sfeerbepalend. Natuur Cultuur Dat laatste weegt zwaar denk ik Is er een verschil tussen Jordanie en Israel? In Jordanie alle vrouwen in het zwart Zwart brengt koelte Dat moet haast wel als alle vrouwen dat dragen Het gaat me te ver om het uit te proberen Als ik zie hoe ze hun baby's vasthouden En lief hebben De mannen zijn moeilijk te doorgronden Zeker als je moet geloven hoe ze over Westerse vrouwen denken En nu in Israel zie ik ook vrouwen in het zwart En vrouwen met een hoofddoek in een andere kleur Ook hier groepjes mannen die met elkaar wat drinken Gevoelsmatig vind ik de sfeer hier prettiger dan in Jordanie Waarom precies? Daar is moeilijk een vinger op te leggen.

Reacties

Reacties

mamma

Tja, het is geruststellend als ze het dragen om koel te blijven toch???
XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!