tomenjeannette.reismee.nl

Rust

De rust slaat toe. Oorverdovend. Op het geluid van de airco na. Die staat zijn best te doen. Ik heb ons weerhouden van nog een wandeling voordat het donker werd. Toegegeven het valt niet mee om een poosje achter elkaar te blijven zitten.   Voor het hotel op de stoep met een biertje. Jawel. Met een boek en de Iphone. Tom had het idee dat er verderop meer wind zou zijn. Daarvan was ik niet overtuigd. Vanmiddag liepen we ook vlakbij zee. Op zoek naar een restaurantje. Geen zuchtje wind. Behalve dan toen we onder de ventilator gingen zitten. En we hebben al een flinke wandeling gemaakt terug naar het hotel. Eigenlijk waren we er voorbij gelopen. Zo groot is aqaba nou ook weer niet. Het heeft een leuke sfeer. Veel mannen op straat. Niet dat dat sfeerverhogend is :-) de vrouwen zijn dat ook niet in hun zwarte gewaden. Af en toe een jonge vrouw waar je meer van mag zien. Knap vaak! De vrouwen zijn hoe dan ook zwaar opgemaakt. Heel mooi. En het blijft ook goed zitten. Dat verbaast me.  De mannen zijn over het algemeen knap. Niet als ze arrogant kijken. Ik heb er een beledigd. In Petra.  Ik zei tegen hem "a smile helps". Toen tom later alleen even naar de super ging sprak die man/jongen hem daarop aan. Dat gaf geen pas dat ik dat gezegd had. Tom zei nog dat het een grapje was. Ik vind ze moeilijk te peilen. Het lijkt of die mannen het met elkaar leuk hebben. Een vrouw moet vooral niet in de weg lopen. De meeste mannen die wij gesproken hebben hebben vijf of zes kinderen. Dat dan weer wel. X jeannette

Reacties

Reacties

Marieken

Ik herinner me de enorme schok toen ik er achter kwam dat iemand 5 kinderen en 3 dochters had....dat was kennelijk een andere categorie.

wendy

Blijf genieten! mooie verhalen weer.

JOs

tja, wright say wrong place

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!